Hotel Policy


ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΚΥΡΩΣΗΣ ΓΙΑ ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑΚΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ:

  • Εκτός από εάν η κράτησή σας έχει γίνει με όρο την 'μη επιστρεφόμενη προκαταβολή', σε περίπτωση ακύρωσης ή τροποποίησης της κράτησης έως και 21 μέρες πριν την ημερομηνία άφιξης δεν θα υπάρξει χρέωση, και αν έχετε δώσει προκαταβολή θα σας επιστραφεί, αφού αφαιρεθούν τα έξοδα που τυχόν έχουν γίνει από το Ξενοδοχείο (τραπεζικά έξοδα, έξοδα επιστροφής χρημάτων κλπ).
  • Για ακυρώσεις ή τροποποιήσεις μετά από αυτό το χρονικό όριο και πριν την ημερομηνία άφιξης, χρεώνονται ακυρωτικά ίσα με τη μισή αξία των δωματίων που έχουν κρατηθεί, εκτός εάν η ακύρωση οφείλεται σε αποδεδειγμένους λόγους ανωτέρας βίας.
    Οι 'λόγοι ανωτέρας βίας' περιλαμβάνουν και την περίπτωση που δεν εκτελείται ένα δρομολόγιο λόγω κακοκαιρίας, αλλά όχι αν ακυρωθεί με ευθύνη της εταιρείας.
  • Σε περίπτωση μη εμφάνισης κατά την ημερομηνία άφιξης, καθυστερημένης άφιξης ή πρόωρης αναχώρησης θα χρεωθεί το συνολικό ποσό των διανυκτερεύσεων της κράτησης.
  • Για ομαδικές κρατήσεις ισχύουν οι ειδικοί όροι που αναφέρονται κατά τη διαδικασία κράτησης.
  • Εκτός εάν έχει προηγηθεί ειδική συμφωνία, οι πελάτες πρέπει να έχουν αναχωρήσει από το δωμάτιό τους έως τις 12:00, σε διαφορετική περίπτωση επιβαρύνονται με τα νόμιμα έξοδα.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΚΡΑΤΗΣΗΣ:

The first step is to make a pre-booking. Then a time option for confirmation of the reservation will be given to you. For final confirmation a credit card's details will be required (VISA or MASTERCARD: card number, expiration date, holder's name and the 3-digit security code), to be kept for securing the reservation only.
We do not pre-charge or pre-authorize credit cards prior to arrival under normal circumstances. We will provide you with a secure site through which you can fill in your credit card's details. The actual payment by credit card or cash can be done on the day of departure. For additional information of any kind please feel free to contact us.